ads
محتواسل
0

سبد خرید شما خالی است.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آیا لوگو آماده جذاب و کاربردی است؟

در این مقاله به بررسی مفهوم لوگو آماده و مزایا و معایب استفاده از آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

 

لوگو آماده

برای آشنایی با مفهوم لوگو و طراحی لوگو و کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راز های پنهان و شگفت انگیز در طراحی لوگو!  مطالعه بفرمایید. اما به اختصار لوگو تصویر گرافیکی است که به کسب و کار شما روح و هویت می بخشد و باعث شخصی سازی آن می شود.

 

اما لوگو آماده چیست؟

لوگویی که توسط طراح با کمک روش طوفانی سازی ذهن و کاملا به صورت بداهه در مورد یک کسب و کار مشخص طراحی شده است.

 

لوگو آماده

 

طراح گرافیک با دید ذهنی خود شروع به طراحی در موضوعات متفاوت می کند و آن طرح، صرفا مربوط به یک فعالیت شغلی خاص نبوده بلکه با کمک المان های کلی دست به طراحی لوگو می زند.

 

برای مثال در لوگو قصابی المان های پرکاربرد چاقو و ساطور استفاده می شود، بنابر این طراح گرافیک با دانستن این مهم و اضافه کردن چاشنی خلاقیت دست به طراحی لوگوهای مختلف در زمینه شغلی قصابی می زند.

 

به مجموعه لوگو هایی که به این فرم طراحی می شوند لوگو آماده می گویند.

از لوگوها صرفا به عنوان هویت بخشی به کسب و کار استفاده نمی کنند بلکه در برخی موارد لوگو در قالب طرح گرافیکی و برای رساندن یک مفهوم به کار برده می شود.

برای مثال لوگو های تضمین کیفیت و یا برچسب های روی میوه که نشان گر لوکس بودن میوه ها می باشد؛ از نوع لوگو آماده محسوب می شوند.

                           

این لوگوها معمولا به صورت آماده و پیش طراحی شده در وبسایت های فروش طرح های گرافیکی موجود هستند.

در مقابل لوگوی آماده، مفهوم دیگری به نام لوگوی یونیک را داریم که این دو از نظر شخصی سازی و بحث مالکیت تفاوت های زیادی دارند.

 

مزایای لوگو آماده

لوگوی آماده برای چه کسانی مفید خواهد بود؟

 

طراحی تصویر با هوش مصنوعی

 

اگر شما کسب و کار نوپایی دارید و ازآینده فعالیت شغلی خودتان مطمئن نیستید و در آینده نزدیک قصد ثبت برند ندارید، لوگو آماده می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد.

یکی دیگر از مزایای لوگوهای آماده تنوع زیاد در رنگ و مدل آن است، شما می توانید هر نوع طرح و رنگی رو که مد نظر دارید پیدا کنید و از این نوع لوگوها استفاده کنید.

 

 

 

معایب لوگو آماده

اصلی ترین و مهم ترین مشکل لوگو پیش طراحی شده و آماده عدم هویت بخشی و مالکیت است چراکه این لوگوها، یونیک محسوب نمی شوند که به معنی این است که همه به آنها دسترسی دارند و می توانند از آن استفاده کنند.

 

به هیچ عنوان از لوگوهای آماده برای ثبت برند یا لوگو استفاده نکنید، یونیک نبودن این لوگوها باعث می شود شما در مرحله ثبت آن و پس از صرف هزینه های زیاد به بن بست برخورد کنید چراکه ممکن است شخص دیگری قبلا آن لوگو رو ثبت کرده باشد.

 

 

جمع بندی

 

مزایا و معایب لوگو آماده

 

برای جمع بندی این مطلب باید به نیاز های خود توجه کنید. اگر شما صاحب کسب و کار نوپایی هستید و همچنین احساس نیازی به لوگوی یونیک و ثبت برند نمی کنید لوگو  آماده یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

 

اما اگر تصمیم جدی برای ایجاد یک کسب و کار بزرگ دارید و همچنین قصد ثبت برند دارید استفاده از لوگوهای آماده انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود و بی شک استفاده از لوگوی یونیک و یکبار فروش بهترین گزینه برای شما می باشد.

سایت محتواسل انواع متفاوتی از لوگوهای آماده و یکبار فروش را برای کسب و کار شما فراهم نموده است .

 

 

Loader image

فرمت های خروجی که سایت ما برای شما در نظر گرفته است، فرمت های رایج و کاربردی لایه باز هستند که در نرم افزارهای طراحی قابل اجرا می باشند. که این فرمت ها شامل PNG،eps،cdr می باشند.

خیر، بسته به طرح و ایده مد نظر شما و پیچیدگی طرح هزینه طراحی لوگو از ۳۰۰ هزار تومان آغاز می گردد.

بله، ازآنجایی که تمامی لوگوهای بر روی سایت به صورت لایه باز موجود می باشند؛ اگر شما با نرم افزارهای طراحی آشنا باشید به راحتی اینکار قابل انجام است، در غیر اینصورت تیم طراحی محتواسل تغییرات مد نظر شما را با دریافت هزینه ای اندک انجام خواهد داد.

سریع ترین و بهترین راه ممکن برای ارتباط با تیم حرفه ای و پاسخ گوی محتواسل ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام می باشد. تیم همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو ی شما هستند.

اکیداً خیر، لوگوهای یونیک و یکبارفروش موجود در سایت در صورت فروش، به هیچ عنوان امکان استفاده و یا فروش مجددا آن به شخص دیگر وجود ندارد.
چون این لوگوها مختص اولین شخصی است که اقدام به خرید آن نموده است و قصد ثبت کردن آن را دارد.

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب جذاب آموزشی

Open chat
1
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟
0